Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

miercuri, 10 august 2011

Cookies cu scortisoara, ghimbir si bucati mari de ciocolata

Reteta aceasta am preluat-o de pe blog-ul Amei pe care vi-l recomand cu mare caldura. 
Este delicioasa! Nu am prea folosit ghimbirul in bucatarie pana in prezent...dar toate au un inceput :)

Ingrediente:
100 grame ciocolata amaruie
300 grame de faina
100 grame de unt la temperatura camerei
150 grame de zahar
1 ou
 jumatate pliculet praf de copt
1 lingurita cacao
ghimbir si scortisoara pudra(cate o lingurita din fiecare)

Preparare: 

Pregatiti ciocolata: taiati cu cutitul feliute grosute care apoi se maruntesc usor. Nu insistati pentru a pastra dimensiuni cat mai generoase.
Amestecati faina cu praful de copt si apoi amestecati si ghimbirul, scortisoara si cacaua.
Frecati bine untul cu zaharul, incorporati oul si apoi adaugati treptat faina amestecata cu ingredientele de mai sus. Cand s-a omogenizat bine, adaugati ciocolata si amestecati cat mai usor cu putinta. 



Lasati aluatul la rece 30 de minute. 

Scoateti din frigider, luati cate o lingurita din aluat  si asezati la distanta maricica intr-o tava. 
Bagati in cuptorul preincalzit la 170 grade pentru 10-15 minute.
Sunt delicioase!!!  Iar combinatia de ghimbir cu scortisoara si ciocalata e divina!



Un comentariu:

  1. Am cautat pe internet o reteta usoara, cu ingrediente putine si bineinteles sa fie si buna. Asa am dat peste aceasta reteta pe care am si incercat-o si zic eu ca mi-a reusit. Ciocolata am lasat-o in bucati mai maricele, dar data viitoare am sa o maruntesc mai bine. Multumesc mult pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere