Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

duminică, 15 ianuarie 2012

Rulada de omleta

Strumfitza, am promis ca fac reteta asta.. si iata ca m-am tinut de cuvant. Am adus in schimb o modificare mica la reteta originala, in ceea ce priveste umplutura.


Mod Preparare: 

Se bat 5 oua intregi cu sare, cu 5 linguri de faina pline cu varf si cu 1 cana si jumatate de lapte.

Rezulta o compozitie lichida care se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

Se da la cuptor pentru 10 minute la foc mediu(175grade C), se scoate, se rade cascaval si se mai da la cuptor pentru maxim 5 minute.
Se scoate din cuptor, se desprinde de pe hartia de copt, se intinde pe suprafata ei 4-5 lg de sos carne Ragu, se ruleaza si se portioneaza.


Se toarna putin ketckup peste ea si se serveste calda.


Pofta mare!

2 comentarii:

  1. OOOOO, ce bine arata :) . Am si eu p "provocare" la un premiu, nu stiu de ce se numeste premiu :P, trebuie sa raspunzi la urmatoarele intrebari
    http://strumfa-bucatareste.blogspot.com/2012/01/premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Awww ce bine arata!! Sunt mare mancatoare de oua ;))

    RăspundețiȘtergere